ankieta

Employer branding w banży lotniczej

Szanowni Państwo,

Zapraszam do udziału w badaniu na temat wizerunku atrakcyjnego pracodawcy w branży lotniczej oraz obecności firm w mediach społecznościowych, jako narzędzie komunikacji w ramach działań z zakresu Employer Branding.

Badanie jest częścią projektu doktorskiego, realizowanego przez mgr. Natalię Kłubko w Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, które uzupełnione będzie o badanie sondażowe wśród studentów Politechniki Rzeszowskiej, w celu zweryfikowania ich oczekiwań zawodowych oraz kryteriów wyboru przyszłego pracodawcy.

Badanie skierowane jest do osób pracujących w sektorze lotniczym w działach HR/ Szkoleń/ Rekrutacji/ Komunikacji/ PR/ Marketingu i zajmie około 25 minut.

Warto podkreślić, że wyniki badań będą anonimowe, a więc identyfikacja poszczególnych osób oraz badanych firm nie będzie możliwa w końcowym opracowaniu.

Jednocześnie po zakończeniu projektu badawczego otrzymają Państwo wersję elektroniczną raportu, który przedstawi wnioski z badania, analizę porównawczą oraz rekomendacje w zakresie komunikacji z pokoleniem Z w celu zachęcenia ich do wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych.

Osoby chętne do zapoznania się z wynikami badania zachęcam również do bezpośredniego kontaktu pod adresem: [email protected]

Z góry dziękuję za poświęcony czas oraz włożony wysiłek w rozwój nauki i problemu badawczego z jakim mierzy się coraz więcej firm, a mianowicie z dostępem do kandydatów na rynku pracy, którzy tworzą kapitał firm i przyczyniają się do ich rozwoju i innowacyjności.